Vad jag faktiskt har åstadkommit idag:

  • Ett träningspass. Fick lite härdsmälta mot slutet och irrade omkring som en höna utan huvud, men i övrigt så gick det super.
  • Skomakarlåda Symöteslåda. Det är mat. Med pasta och kassler och vitlök och ostsås. Kittlar dödsskönt i kistan.
  • Målat naglarna. Jätterosa.
  • Peelat fejjan. Heja Elizabeth Arden.
  • Plöjt Desperate Housewives och The Hills. Dramadramadrama.

Och det här var bara efter jobbet. Helt galet aktiv.

Imorgon bitida blir det pressfrukost för J Dauphin på NK. Ska bli kul att träffa Johanna igen, otroligt inspirerande tjej. Ännu en morgon då jag ska upp klockan sex. Är tre dagar i rad en vana? Hoppas.

Ett svar

  1. Jag gråter nästan när jag ser dessar bilder från (Bonito)( Mato Grosso)nästa gång vi ska resa då måste vi ditt.dessa bilder är genuina den här sjön är 7 meter djupt och när man snorklar då se man allt precis som på bilderna.I Bonito fans ocså massor av grottorna. Som ni se Brasilien är inte bara Rio de janeiro vi har massor av andra ställe som är inte kända från turisterna. Bonito MS vai ser nosso proximo destino nas ferias eu confesso que quase choro ao ver essas fotos como Deus e perfeito ”nè”?Que lugar lindo so este rio tem 7 metros de profundidade tao cristalina como um copo de àgua dizer o que ne? lindo lindo lindo!http://modablogvanessa.blogspot.com/

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

When you pay, you pay attention

Det här citatet har blivit min nya ledstjärna när det gäller att ta betalt för mina tjänster. ”When you pay, you pay attention”. Det är

Månadsrecap: Juni 2023

Hej och välkommen till juni, en av mina absoluta favoritmånader! Ljuset, grönskan, LIVET återvänder liksom på riktigt i juni. Så det blir en del juniromantiserande