Igårkväll bjöd J Dauphin in till utförsäljning på Corinne & Friends i Sturegallerian. Jag och ett gäng kollegor var på plats, drack vin, skrattade och shoppade supercoola smycken. Det kan hända att jag fick med mig ett armband hem. Vilket får ni se senare!

090429-utforsaljning-08

Denise provar smycken med Johanna i bakgrunden.

090429-utforsaljning-07

Ett helt smörgåsbord av härlighet! Gissa vilket jag köpte..

090429-utforsaljning-06

Johanna Dauphin.

090429-utforsaljning-02

Sedan gick vi vidare till Fridays. Andra gången på samma dag. Nyttigt?

090429-utforsaljning-01

Jag och Jenny blev jättemätta och jättetrötta.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Hjortronjakt

Jag har plockat alldeles för lite bär i år. Augusti har varit väldigt stressig och jag har inte hunnit ut i bärskogen en enda gång

Fem grader i vattnet och tusen i själen

Vinterbad alltså. Vem kom på en sådan tokig sak? Det är verkligen heldumt. Och helt underbart. Sara och Katta var ju och hälsade på mig

Månadsrecap: Januari 2023

Hej och välkommen till ett nytt år! Här får du lite snö. Och lite till. Väldigt mycket av januari gick åt att gräva fram olika