Lite garderobsrensing på kvällskvisten?
En Madonnaklänning kanske? Eller ett par sailorballerinas? Här finns allt!
Lite garderobsrensing på kvällskvisten?
En Madonnaklänning kanske? Eller ett par sailorballerinas? Här finns allt!

Idag var det banne mig sommar här i Övik! Så då passar det väl bra att vara lite nostalgisk och kika tillbaka sisådär en månad

Aprilväder gör verkligen rätt för sitt rykte i år. Det växlar vilt mellan sol och vårvärme till snö och ett gäng minusgrader, slask och grått
Glad fredag! Idag släpps mitt andra avsnitt i Gravid Vecka för Vecka och i det här avsnittet berättar jag om hur jag kom fram till

Kära dagbok, Idag är det måndag och jag har haft en tokmysig helg! Det har varit så soligt och fint men ändå krispig luft, precis