Jag får ofta frågan ”vad är grejen med influencers”, en fråga som både företag som vill jobba med influencers – men även influencers som vill ha argument när de ska sälja in sig till företag – ställer.

I min bok ”Yrke: Influencer” finns en lista med 10 slagkraftiga anledningar för just detta och jag tänkte att jag skulle bjussa på den listan till dig här på bloggen med!

Perfekt att skicka med ett pitchmail till en potentiell kund med en blinksmiley i marginalen. 😉

Jag hoppas att listan ger dig en stor dos pepp och mod att faktiskt ge dig på det där säljmailet som du skjutit upp så länge. You can do it!

Skicka mig listan!



Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Helgen då sommaren kom

Hej måndag! Hej juni! I helgen kom verkligen sommaren till Eldsmark! Över 20 grader (upp mot 25!) och strålande sol och jag som inte gillar

Göteborgstips! Herbarium i Palmhuset

När jag var i Göteborg förra veckan passade jag på att slinka in till Trädgårdsföreningen och Palmhuset! Kan du förstå att jag, som ändå bodde

Som hemma fast lite bättre

Reklamsamarbete med Företagsbostäder Nej. Jag har inte flyttat. Tyvärr. Vore inte en sån här etagelägenhet drömmen?! Ni kanske minns att jag där i mörkaste december