Jag får ofta frågan ”vad är grejen med influencers”, en fråga som både företag som vill jobba med influencers – men även influencers som vill ha argument när de ska sälja in sig till företag – ställer.

I min bok ”Yrke: Influencer” finns en lista med 10 slagkraftiga anledningar för just detta och jag tänkte att jag skulle bjussa på den listan till dig här på bloggen med!

Perfekt att skicka med ett pitchmail till en potentiell kund med en blinksmiley i marginalen. 😉

Jag hoppas att listan ger dig en stor dos pepp och mod att faktiskt ge dig på det där säljmailet som du skjutit upp så länge. You can do it!

Skicka mig listan!



Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

105. Om att lyckas online med en liten publik med Lilly Norfeldt

I avsnitt 105 träffar jag Lilly Norfeldt som driver Sveriges största hundträningsblogg under titeln ”Hundtränar-Lilly” med målet att sprida kunskap inom ämnet hund och inspirera till enkel hundträning.Lilly är utbildad hundinstruktör och h…

Midsommarvlog 2019

Vlog: Midsommar på Ulvön

Här kommer även min vlog från midsommarhelgen, hoppas du tycker om den! Glöm inte att gå in och prenumerera på min YouTube-kanal om du inte

Hejhej Slottet!

I allt det här med sommar och bloggfunk så har jag ju helt missat att jag fortfarande har historier att dela med mig av från