10 anledningar att jobba med influencers

Jag får ofta frågan “vad är grejen med influencers”, en fråga som både företag som vill jobba med influencers – men även influencers som vill ha argument när de ska sälja in sig till företag – ställer.

I min bok “Yrke: Influencer” finns en lista med 10 slagkraftiga anledningar för just detta och jag tänkte att jag skulle bjussa på den listan till dig här på bloggen med!

Perfekt att skicka med ett pitchmail till en potentiell kund med en blinksmiley i marginalen. 😉

Jag hoppas att listan ger dig en stor dos pepp och mod att faktiskt ge dig på det där säljmailet som du skjutit upp så länge. You can do it!

Skicka mig listan!



0

Gillar du det här inlägget? Dela gärna!

Dela på facebook
Dela på Facebook
Dela på twitter
Dela på Twitter
Dela på linkedin
Dela på LinkedIn
Dela på pinterest
Dela på Pinterest

kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Kroppshets

När Sara och Katta var här för några veckor sedan spelade vi in ett avsnitt av Saras podcast “Träningsglädje Talks” där vi pratade om kroppshets.

När blir man som influencer en sellout?

“Sellout” är ett ord som slängs runt rätt frikostigt när det kommer till influencers. Många stora profiler får höra att de är “sellouts” på vartannat

Bild för uppmärksamhet

För första gången sitter jag här och skriver undan andan i halsen. Klockan är snart halv elva en onsdagskväll och jag sitter i sängen med