Jag får ofta frågan ”vad är grejen med influencers”, en fråga som både företag som vill jobba med influencers – men även influencers som vill ha argument när de ska sälja in sig till företag – ställer.

I min bok ”Yrke: Influencer” finns en lista med 10 slagkraftiga anledningar för just detta och jag tänkte att jag skulle bjussa på den listan till dig här på bloggen med!

Perfekt att skicka med ett pitchmail till en potentiell kund med en blinksmiley i marginalen. 😉

Jag hoppas att listan ger dig en stor dos pepp och mod att faktiskt ge dig på det där säljmailet som du skjutit upp så länge. You can do it!

Skicka mig listan!



Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Ett lite osammanhängande blogginlägg

Vet du. Jag har tänkt varenda dag sedan i onsdags (då jag sist bloggade) att jag ska blogga. Men jag har känt sån prestationsångest inför

Vecka 30 | Höns och hjortron

Nu inleds sista veckan i Övik och jag har redan separationsångest. Jag är inte klar än!! Måndag ⇢ Veckan inleddes med caféjobb. Jag behövde lite miljöombyte

Photoshoot i fårhagen

Du får inte missa den här videon, jag har nog aldrig haft roligare när jag klippt! Den visar vad som kan hända om man kombinerar