Idag hade kollegan med sig ett par väldigt lustiga sandaler. Innuti skorna hittar man små ”pluppar” som ska fungera som någon slags akupressur på olika delar på fötterna. För att åstadkomma..energiflöde? Jag har ingen aning. Jag vet bara att jag fick väldigt ont i njurarna i foten när jag trampade runt i dem . Fast ischiasnerven verkar ju vara ok iaf. Det var ju tur.






4 svar
Så osköna, men roliga…. 🙂
Vill man ha energi flöde år man lida pin;)
KOLLEGAN:
Sant så sant!
LINDA:
Är det så den går? 😉
Jisses! Aldrig hört talas om..;)!