Plats: Hemma
Gjort: Tvättat, tränat
Planer för resten av dagen: Mera tvätt, duscha, göra kycklingsallad
Humör/tankar: Känner mig rätt hopplös idag. Träningen ger inget, vågen står still.
Äter/dricker: Vatten
Outfit: Svettiga träningskläder just nu, ska strax in i duschen.

Längta och göra i augusti
i juli inledde jag vad jag tänkte göra till en ny serie här på bloggen – längta och göra. Idén kommer (som så många andra



2 svar
Tvätt är halvkul. Hoppas allt lättar nu när våren börjar komma!
Tvätt går bra, dammsuga däremot är PEST! Tack, det hoppas jag med! 🙂