Varmt väder med ovälkommen odör

Varmt väder med ovälkommen odör

Idag skiner faktiskt solen och termometern visar på bekväma 17 grader. Om inte katten hade skitit på kontoret så hade dagen faktiskt börjat riktigt bra. Lite kattskit lägger som lite sorti på stämningen. Och odören.

Just nu sitter jag och väntar på att C ska se färdigt på senaste avsnittet av Prison Break så att jag kan få tillgång till tv:n. Jag tänkte göra ett tappert försök att återuppta träningen igen, med hjälp av Davina, efter tre veckors slöhet.

Verkar som att morgondagens After Work går i stöpet om ingen annan än Rådis öppnar en fabolous uteservering lite snabbt. No more booze för de skattesmitarna. Sheit.

Nu blir det workout och tonvis med svett! See ya!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Nu börjar renoveringen!

Nu har jag bott i mitt hus i snart två månader. Det har varit lite jobbigt att det inte riktigt känts som hemma och jag

Vecka 41 | Galaveckan

Förra veckan ägde ju Stora Influencerpriset rum och hela veckan cirkulerade kring det. När jag sitter här har jag blandade känslor kring kvällen, det finns

96. Om att våga prioritera sig själv med Anja Forsnor

Anja Forsnor är influencern som brinner för hälsa på riktigt – att mentalt och fysiskt hitta hållbara strategier för välmående. Hur lär vi oss att lyssna på vår magkänsla? Vad är hälsa egentligen?Anja berättar också om hur hennes väg sett ut hittill…