Hört på Nils Ericssonterminalen, Göteborg klockan halv två en söndagmorgon.

Överförfriskad tonåring #1:
Varför kooollar alla på meej?
Överförfriskad tonåring #2:
För att du är schå schnyyygg?
Överförfriskad tonåring #1:
Meeen, varför kooooolllaaar ALLA på MEJ??
Överförfriskad tonåring #2:
….jag har ingen aning…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Som hemma fast lite bättre

Reklamsamarbete med Företagsbostäder Nej. Jag har inte flyttat. Tyvärr. Vore inte en sån här etagelägenhet drömmen?! Ni kanske minns att jag där i mörkaste december

66. Jessica Lagergren

Tillsammans med sin tvillingsyster driverJessica Lagergrenpodcasten Tvillingpodden. Hela 40.000 människor lyssnar varje vecka på när Jessica och Angelica frispråkigt delar med sig av livet. Jessica har utöver podden också sin blogg,…

Julvideo

Fyra dagar av jul, fyllda med mys, fina vänner, julklappar och ett stycke grankapning. Allt förpackat i en fin liten video med snöre runt! Prenumerera