Jag, Marie och Marianne är till slut redo att partaja loss med schlager men mindre grillning blev det i det typiska Borås-vädret.. REGN!

Ciao!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Jag har blivit moster!

Jag har blivit moster!  I onsdags kväll kom han, via akut kejsarsnitt (allt gick bra egentligen, han försökte bara komma ut på ett extra bökigt

I min iphone

Vilka appar har jag i min iPhone?

Såg att Sandra gjorde ett sådant här inlägg om sin telefon härom veckan och tyckte det var lite kul så nu härmapar jag och visar

Vecka fem och snön

Tjolahoppsan hejsan bloggen! Så var det måndag igen. Det verkar aldrig som vi kommer ifrån dem, måndagarna. De smyger alltid på oss när vi är