Jag, Marie och Marianne är till slut redo att partaja loss med schlager men mindre grillning blev det i det typiska Borås-vädret.. REGN!

Ciao!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Status på taket

Hallå där! Nu var det ett tag sedan du fick en uppdatering kring hur det går med det där rackarns taket i vardagsrummet, så jag

Granskottssirap

Granskottssirap

I flera år nu har jag tänkt att jag ska testa att göra granskottssirap men alltid missat ”fönstret” då skotten är som spädast och optimala

Hej februari!

Vips så hade första månaden av 2019 gått och det var plötsligt februari! Jag och Leia försökte hitta åt stigen upp till sjön som hade

Uteserveringspremiär!

Igår kom våren till Stockholm på riktigt. Eller till MITT Stockholm i alla fall. 17 grader varmt, vårkappan åkte på, sneakers prydde tassarna och det