Träningsvärk i armarna kom idag som beställt efter flytten igår. Stark som en bisonoxe är jag!

Nu har jag suttit och klippt New York-filmen i ca tre timmar och hjärnan börjar bli tom. Men den blir bra! 🙂

Jag är hungrig.

Fruktansvärt intressant blogginlägg, don't ya think?

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Fem grader i vattnet och tusen i själen

Vinterbad alltså. Vem kom på en sådan tokig sak? Det är verkligen heldumt. Och helt underbart. Sara och Katta var ju och hälsade på mig

Till nya traditioner

God fortsättning! Förra julen var jag ju sjuk i Covid så i år bestämde jag att vi skulle slå på stort och ha julklappar igen!