
Saker jag vill göra i sommar men är för feg för att göra själv
I många fall är jag en rätt modig person. När det gäller entreprenöriella tokigheter eller känslomässigt flanerande har jag inga problem att ge mig ut

I många fall är jag en rätt modig person. När det gäller entreprenöriella tokigheter eller känslomässigt flanerande har jag inga problem att ge mig ut

Vinterbad alltså. Vem kom på en sådan tokig sak? Det är verkligen heldumt. Och helt underbart. Sara och Katta var ju och hälsade på mig

God fortsättning! Förra julen var jag ju sjuk i Covid så i år bestämde jag att vi skulle slå på stort och ha julklappar igen!

Här kommer sju bilder från den senaste veckan. Det snöade lite lätt så att granarna blev sådär florsockerpudriga igen. Så rackarns mysigt. Min lillasyster Anna