Geez så trött jag är. Sov ca fyra timmar på förmiddagen och kanske en i bilen inatt så nu är det snart läggdags.

Jag och Kurt sitter uppe och försöker få ordning på den gamla stofilen till dator. Filer ska flyttas, brännas, deletas. Ettor och nollor kutar som besatta i kablarna. Det är inte helt lätt att byta man i sitt liv.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

VLOG: Nu flyttar jag!

Vlog: Nu flyttar jag!

Här kommer nu min första flyttvlog! I den här vloggen får du följa med när jag besiktar mitt nya hus, skriver kontrakt samt packar ur

Hur vågar man följa sina drömmar?

Jag fick ett mail med frågan ”Jag undrar bara vad har du säga till någon som är rädd att följa sina drömmar?”. Och jag hade

En höstjacka på torsdagen

Jag har köpt en höstjacka! Jag älskar den. Och Jonas tog så fina bilder på mig i den härom dagen. Därför kände jag att den