Geez så trött jag är. Sov ca fyra timmar på förmiddagen och kanske en i bilen inatt så nu är det snart läggdags.

Jag och Kurt sitter uppe och försöker få ordning på den gamla stofilen till dator. Filer ska flyttas, brännas, deletas. Ettor och nollor kutar som besatta i kablarna. Det är inte helt lätt att byta man i sitt liv.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Lindö

Tjena vecka tjugoett!

God morgon och välkommen till en ny vecka här i bloggen! Jag är fulltankad på ny energi efter en helt fantastisk helg hos Nathalie ute

Nattfoto

Igår kväll blev jag kär. Jackie tog med mig ut i natten med kameran i högsta hugg och lärde mig konsten i nattfoto. Vi var