Klockan är inte ens tolv och jag är klar för dagen!

Klockan är inte ens tolv och jag är klar för dagen!

060608

Linnen, H&M
Cityshorts, H&M
Halsband, Glitter
Pumps, SthlmDG

Jag vet. Man kan spegla sig i mina ben. Det blir till å BUSa ikväll om jag inte ska skrämma folk på bröllopet på lördag. Nu ska jag ner på stan och försöka hitta ett alternativ bröllopsoutfit. Min ursprungliga funkar inte riktigt när jag ska fota.

6 svar

  1. Härligt att läsa att af var snälla och att lgh blev din. Förstår din tudelade känsla. Det kommer att bli jättebra. Ny lägenhet är skoj att greja med. Bjud in alla du känner, en varje kväll så du inte behöver vara ensam och tänka. 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Jag har köpt hus!!

JAG HAR KÖPT HUS! Det är helt sjuka ord att skriva men jag har alltså äntligen köpt mig ett alldeles eget hus! Sedan jag var

Tretti-nio.

Idag fyller jag 39 år. Och när jag sitter här och försöker skriva det här inlägget inser jag hur mycket jag fastnar i ”ett år

Bolagskvinnan – La Linda AB

Idag är ingen vanlig måndag. För idag är min första måndag som ägare till mitt alldeles egna aktiebolag. Tillåt mig presentera: La Linda AB 🥳🥳🥳⁠

La Linda till EU-parlamentet?

Igår fyllde jag ju år, som du kanske vet (tack för alla grattishälsningar på alla kanaler, puss!!). Samtidigt firade ju alla andra den enda dagen