En vecka höll den, layouten. Jag blev ju bara ännu mera deppig av att titta på den svarta sörjan hela dagarna.

Så jag bytte. Till Christina Aguilera. Hennes nya singel heter ”Ain't No Other Man”. Därav titeln på inlägget. Tyckte även att det stämde bra in på ”min” man. Han är den enda man jag vill ha. Jävlar vad de ”snuffarna” svider.

”Free?” Ana ironin. Eller bitterheten kanske.

Jeebuz va trött jag är. Gonatt.

11 svar

  1. Den här layouten var också jättefin, gillar de ljusa färgerna och bilden på Christina Aguilera. Du gjorde helt rätt i att byta, lite ljus behöver du just nu i din vardag.

    Kram från Lotta

  2. snygg layout får jag säga, brukar surfa in här – tycker din sida är läsvärd, däremot är det asobbigt att behöva scrolla i sidled.. behövs iaf när man som jag sitter på en bärbar med ”bara” 1024*768 🙂 ha det bra!

  3. Åh vad fin den nya layouten var!! Man blir så otroligt mycket, mycket gladare av ljusa färger.

    Och jag såg att du fick med mitt lilla citat också… 😉

  4. .. klart jag hade provat om jag kunnat, huh? jag är knappast ensam om att ha 1024 som max-upplösning, det var bara det jag menade.. 😛

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Lördagsstatus

Okej, vad har hänt sen sist? Det var val, vi vann (i kommunen), sedan skuttade jag raskt över till min lansering med Amy Porterfield och

Första augusti

Det är första augusti, första arbetsdagen efter semestern och det regnar. Det låter som något tagen ur en Norén-roman men det är min verklighet denna

Hej februari!

Vips så hade första månaden av 2019 gått och det var plötsligt februari! Jag och Leia försökte hitta åt stigen upp till sjön som hade

Livet går för fort

Känner du ibland att livet springer ifrån dig? Att allt går så jädra fort samtidigt som ingenting händer? Jag är så beslutstrött samtidigt som en