Jag ska inte dricka te när det är varmt ute. Då kokar jag inombords och svettas desto mer. Korkad är jag ibland. Ja.

I eftermiddag ska jag hämta nycklarna till den nya lägenheten. Och innan dess ska jag till terapeuten för första gången på en månad. Vi har inte setts sedan innan jag och C gjorde slut. Ojoj vad jag ska få valuta för pengarna idag. Jag kommer snacka hål i huvudet på stackars kvinnan. Och omkostnaderna för pappersnäsdukar sköt precis i höjden.

Intelligensnivån på bloggandet är inte på topp idag.

Nä, nu ska jag diska klart så att jag kan packa ner allt porslin nån gång.

Ha en solig torsdag!

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Back to December

I december kom snön på riktigt och ingen var lyckligare än Luna. Jag vet ingen hund som älskar snön som hon gör! Mamma kom på

Ett avsked.

När vi passerade Hudiksvall låg snön vit på marken, såhär i början av maj. Lövträden hade börjat slå ut och snön hängde tung över trädkronorna.

Det är okej att vara nazist

Lördag kväll. Klockan närmar sig midnatt och jag har precis tittat färdigt på andra Guardians of the Galaxy. Helt okej rulle men som vanligt med alla

Det var ett gäng mellandagar

Jag läste någonstans ett citat att mellandagarna, de är de enda dagarna per år då det är okej att göra absolut ingenting. Att bara lata