Jag är lite sen, men idag fick jag mig äntligen en liten semla. Liten säger jag för det var en bebissemla. På NK's bageri gör de världens godaste bebissemlor.  58 gram för att vara exakt. Som är alldeles lagom och inte medför något direkt illamående. Dock en omedelbar sockerkoma.

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Drygt åttio timmar i Stockholm

Förra veckan rände jag runt i Stockholm under sisådär åttio timmar. Jag var en riktigt bloggig person och sprang på event och möten och blev

AW i la’gårn’

En fredag i början av maj var jag i Kramfors för ett konferencieruppdrag för Höga Kusten Företagsmässa (som jag skrev om här!). På vägen hem

Vad är på tapeten?

ÄNTLIGEN! Jag har fått mitt vardagsrum tillbaka! Om du har hängt med sedan jag flyttade in i mitt alldeles egna hus i somras så vet