Jodå, det blir en outfit idag med! Ikväll åker koftan av.. 😉

Klänning, H&M
Bolerokofta, H&M

6 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Aldrig nöjd eller aldrig nöja sig

Förra veckan var jag med i PT-Fias podd ”Ofiltrerat”. Fia (Sofia Ståhl) är även med i MIN podd ”We Are Influencers” den här veckan men

September

När jag skriver det här inlägget är det den 18 oktober och den första snön virvlar utanför fönstret. Igår grävde vi upp dahliorna och städade

Lately

HEJ! Så var den måndag igen och nu börjar den här 2020-peppen som jag efterfrågat i flera veckor smyga på mig. Kanske är det för