Ane Brun spelar med Sveriges Radios Symfoniorkester

Ane Brun spelar med Sveriges Radios Symfoniorkester

Ane Brun gav ut sin första skiva, Spending Time with Morgan år 2003, varefter hon har gett ut ett antal skivor samt vunnit flertalet priser, bland annat Grammis. I april ska hon spela med Sveriges Radios Symfoniorkester i Berwaldhallen under ledning av dirigenten Hans Ek.

Jag tycker att gifta ihop en symfoniorkester med popmusik på det här sättet är genialt. Jag skulle ha sett Veronica Maggio när hon gjorde samma sak förra året, men blev sjuk och kunde tyvärr inte gå. Nu är jag minst sagt sugen på att ge upplevelsen ett nytt försök.

Konserterna äger rum fredagen den 26 april och lördagen den 27 april på Berwaldhallen.

Lyssna på Ane på Spotify!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Årets marknadsföringsbok!

Hejhej och glad måndag kompisar! Förra måndagen vid den här tiden var jag i Stockholm på blixtvisit och tog emot pris! Min bok ”Yrke: Influencer

Clubhouse: vad, varför och hur?

Det är frågan på allas läppar just nu – vad är Clubhouse? Det nya sociala mediet har tagit Sverige med storm de senaste veckorna och

Berghs Festival

Gratis föreläsning i Stockholm!

Hej kompisar!  Nu är jag strax på väg till Stockholm för imorgon ska jag föreläsa på Berghs Festival! Jag vet att många av er har

En höstjacka på torsdagen

Jag har köpt en höstjacka! Jag älskar den. Och Jonas tog så fina bilder på mig i den härom dagen. Därför kände jag att den