
Kika in i mitt hönshus!
Här sitter jag och ser nöjd ut. 😊 Varför undrar du kanske? För att mitt hönshus äntligen är klart! 🐓 Häng med och kika på hur jag inrett mitt hönshus!
Feberfri!
Det firar vi med Allsång på Skansen.

Här sitter jag och ser nöjd ut. 😊 Varför undrar du kanske? För att mitt hönshus äntligen är klart! 🐓 Häng med och kika på hur jag inrett mitt hönshus!

Ganska precis ett år efter att jag landat i Kvaved ska jag alltså ta farväl. Eller ja, farväl är kanske lite dramatiskt, huset finns ju

Rania Rönntoftär utbildad yrkesfotograf men titulerar sig även influencer. Delar av hennes inkomst kommer nämligen från hennes sociala medier trots blygsamma följarsiffror. Nyckeln? Tajt nisch och brutalt hög kvalitet.Rania kommer från bör…

Förra veckan var jag på PING i Helsingfors. PING är en jättestor konferens för influencers och företag, eller ”content gurus” och ”business hippies” som vi
Ett svar
Feberfri låter BRA det!
Vad treevligt att du attendar at Lördag:)!
Jag återkommer med adress,vägbeskrivning och annat bra & ha…;)
Kram