Ännu en ensam helg..

Ännu en ensam helg..

Tristessen började lugnt med att smånaffsa på min lilltå, nu har den snart gluffsat i sig upp till knäskålen. Jag pallar inte med en helg till ensam, sittandes på dököttet och bara glo. Har skrivit upp mig på ett BodyPump pass på söndag, och Gud nåde den förkylning eller onda axel som hindrar mig!

Solen skiner och jag borde dra mig ut, ned på stan kanske. Men av erfarenhet så vet vi redan att Linda inte kan röra sig bland butiker utan att magiskt bli några hundralappar fattigare. Så hon stannar där hon är. Hon skulle dock behöva en weekendbag. Att släpa omkring på 3 mindre (proppfulla) väskor funkar liksom inte. Aj ont överallt och svettigt blir det. En sån här skulle sitta fint, ja tack. Men jag har precis betalat 2000 till CSN och dryga 2000 i bakskatt, så nån Gucci blir det nog inte. Den här från Wedins funkar nog precis lika bra..

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

120. Den otypiska influencern med Sara Bäckmo

Odlingsdrottningen Sara Bäckmo var sist med i podden 2016, innan böckerna, innan sommarpratet, innan TV-serien och innan hennes business boomade! Det här avsnittet av We

En söndagspromenad till Huggsjöstugen

Glad alla hjärtans dag! Jag ska snart iväg till Jennie och Jon och preppa inför Företagargalan i Övik ikväll men först tänkte jag vi skulle

Att vara lite som en humla

Jag älskar klyschor. Eller så här – jag älskar när saker och ting faktiskt har en tanke. En betydelse. När det kommer till mina tatueringar