Bara ett liiitet (ganska stort) halsband?

Bara ett liiitet (ganska stort) halsband?

Köpstopp var det ja.

Men räknas accessoarer in i köpstopp? Egentligen? Det gör de inte va? De kan man ju ha jämt och till allt? De är ju varken storleks- eller årstidsberoende. Juh. Åtminstone halsbandet från Indiska som är så fint på Linn. Det passar ju till allt jag har som är svart. Och vitt. Och rosa och grått och illgult och spygrönt.

Köper ni mitt resonemang?

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Releasefrulle för Livsstilsbibeln!

Inlägget innehåller annonslänk för Bokus & Livsstilsbibeln Happy Monyay, kompis! Det är väl inte mer än passande att inleda denna måndag med att berätta om

En sorgens vecka.

Det är fredagskväll och jag har precis anlänt till Lindö, Nathalies paradis i Mälaren, där jag ska spendera helgen. Det var en magisk båttur hit