Detta påminner mig att jag måste hämta ut biljetterna som jag bokat och betalat till Stockholms Filmfestival som går av stapeln om en dryg vecka. Hoppas det inte är för sent. Många härliga timmar i biosofforna kommer det att bli!

Varför bara en galaklänning per kväll när man kan ha två?
Igår morse kom Annika och hälsade på mig på kontoret. Annika är stylist och vi träffades första gången för typ 10 år sedan när jag

