Nu har precis ett rejält åskväder dragit förbi Borås, med tillhörande spöregn. Jag älskar åska. Man skulle kunna säga att jag är åsk-galen. Ett rejält BADABOOOM och håren ställer sig på armarna. När det skallrar i fönstren så bara skrattar jag sådär galet. *muahahaha* Jag vet, jag är speciell.

Nu ska här städas, tvättas och diskas innan jag drar till Göteborg ikväll. Nu jagar jag förfest som bäst. Nån som vill ha ett gäng crazy babes på sin fest? 🙂

3 svar

  1. Vaa? Här är det strålande sol! Jag har just legat ute på gräsplätten och solat och det var hur skönt som helst. Tur att du ska till Götet snart..hehe.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Nyårsafton

Jag kände lite i år att jag gjorde nyår på julafton. Du vet, helkvällen som slutade (för vissa) runt fyra på morgonen, innehöll fem flaskor

81. Hur blir du en influencer?

Så du vill bli influencer? Vad kul! Det är ju världens roligaste yrke (tycker jag) där du får blanda alla dina kompetenser och egenskaper. Att du dessutom får möjligheten och friheten att själv bestämma över din tid – det är bara en stor bonus!En sa…

Vintern kom till Övik

Nu sitter jag på tåget hem medan vintern fladdrar förbi utanför fönstret. När vi kom ut imorse var det HELT kritvitt (igår var gräsmattorna brungröna),