Mamma: ”Ska du blogga nu IGEN?”
Jag: ”Ja.”
Mamma: ”Du ska vara utan dator i två veckor.”
Jag: ”Nä.”

Ibland sitter tonårstrotsen i.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Nattfoto

Igår kväll blev jag kär. Jackie tog med mig ut i natten med kameran i högsta hugg och lärde mig konsten i nattfoto. Vi var

Men hallå vad hände med Maj?

Jag minns inte riktigt vad som hände med maj. Vet du? Jag är ganska säker att hon hängde runt här ett tag. Var ganska kall

23 bilder från mobilen hittills i april

Att det blev just 23 bilder som skulle få representera dessa 23 hittills avklarade dagar i april, det var faktiskt bara en lycklig slump. Det