Det där med namn

Det där med namn

Wii! Blev så lycklig när Hanna ville att jag skulle svara på denna. Nån tycker om mig! *rörd*

Here we go!

Jag heter (förnamn): Linda
Mitt drömnamn är Har nog aldrig haft nått faktiskt.
Drömnamn på pojkvän/man Christian (för att min drömman heter så)
De tre vackraste namnen att döpa en dotter till Julia, Aurora, Evelina (kom på Evie nu precis!)
De tre vackraste namnen att döpa en son till Elliot, Alexander, Viktor.
Modenamn just nu Gamla godingar typ Saga och Gustav verkar komma tillbaka.
Tidigare modenamn Håller med Hanna, ”coola” namn från jänkarna ”over there”.

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Rödvinbärssaft

Rödvinbärssaft

Jag har gjort saft! Alltså jag känner mig så huslig så jag går av! Jag har alltså (med experthjälp av min käre mor) gjort rödvinbärssaft

Bra Affärer

Bra Affärer

Nämen titta, det där nyllet känner jag igen! Hallå eller, det är ju jag som är omslagstjej på nya numret av ”Bra Affärer”! Det här

Riksdagen

Jobbiga listan

Vad ville du bli när du var barn? Flygvärdinna eller sångerska. Som alla andra barn med andra ord. Mimade framför spegeln med hårborsten och nailade

En lanseringsvecka

Kolla, här är de! Ungefär hälften av de magiska människor som signade upp sig för Social Brand Lab förra veckan. Sedan fick jag skrivkramp och