Det strippande läppglanset (en helt vanlig fredag)

Det strippande läppglanset (en helt vanlig fredag)

Ibland undrar jag om Östermalm och Söder ens ligger på samma planet, än mindre i samma stad. En kväll som började bland kollegor på något stela Östermalm och Hotellet, slutade på ett galet Kellys med ett gäng underbara tjejer (och en man) och en något bisarr fokus på ett strippande läppglans. Häng med!

090508-01

Madde och jag är glada..

090508-02

…kanske inte så konstigt med tanke på fri tillgång till Pimm's!

090508-03

Hela Details-gänget!

090508-06

Sedan bar det av till Kellys där jag kramades med fantastiska Mia, Kattis och Helena. Att hitta Sveriges två största skönhetsbloggare och en av de största shoppingbloggarna på hårdrockiga Kellys, otippat? Jag däremot. Glam likey myself some hårdrock.

090508-04

Yo?

090508-08

Rock on! Mr & Mrs Bjooti.

090508-05

Mia ser liiite rädd ut. Kattis är mest pussgalen.

090508-07

Tack tjejer för en underbar kväll!

Just! Får ju inte glömma det strippande läppglanset.
Varning för känsliga tittare. Fulla, fnittrande flickor förekommer.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=dxXfkg81ejw]

7 svar

  1. VIT MAGNOLIA:
    Tack! 🙂

    KATTIS:
    Haha! Video är underbart. Att få återuppleva hela härligheten igen!

    MIASHOPPING:
    Småkul iaf? 😉

    HELENA:
    Tydligen! Jag tyckte heller inte att det var så mycket, men det tog ju ut sig på rätt sätt iaf!

    FRU HJELM:
    Nästa gång? 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Loppis

Vlogg: Loppisfest och massor med snö!

Här kommer en vlogg från i MARS. Man kan säga att jag ligger lite efter med redigeringen. Menmen. Jag vill ändå posta den för att

Hur gick det med personkryssen?

Om man har suttit på små små pyttesmå nålar sedan valet? Kan hända. Det tar nämligen nån vecka eller två innan alla personkryss är räknade,

Första halvan av juni

Hej bloggen och glad måndag! Efter galna 30-35 grader förra veckan vräker nu regnet ner utanför fönstret. Jag har precis satt ner det sista av

Status i hönsgården

Det hinner ju hända en hel del här på gården när man inte bloggar på 1,5 år. 🫠 Så jag tänkte att jag skulle göra