Var hos min underbara läkare idag och fick prata ut lite. Det är så mycket som har bidragit till mitt lilla breakdown i helgen och nu fick jag verkligen ut allt till någon som kan dra samman trådarna. Jag fick även recept på en ny medicin som tydligen även kan hjälpa med mitt viktproblem. ”Den har visat positiva resultat på dem som haft problem med tröstätning. Man kan tom gå NER i vikt av dem!” JIPPI! De kommer jag knapra som godis istället! Vikten känns faktiskt som den enda som jag faktiskt KAN kontrollera nu. Det är praktiskt, det är påtagligt, det är inte som allt det som snurrar i huvudet.

Så nu är jag sjukskriven resten av veckan och ska på den tiden försöka få världen att snurra lite mindre och försöka räkna ut vilket väderstreck som är framåt.

Nu ska här lagas mummamat till stackars C som satt ute i bilen och sov under de 80 minuter jag var inne på vårdcentralen. Sedan ska det intas en dos av ”Bachelor”-final. Jag håller på Krisily men trooor att det blir Sarah B. C håller med. HAN har faktiskt följt det med den här gången. Men säg det inte högt. *tihi*

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

En liten bok

Ni som sett videon från igår vet ju redan det här. Ni som inte gjort det får här en rätt rejäl pangbom-nyhet. Jag ska ge

Årets marknadsföringsbok!

Hejhej och glad måndag kompisar! Förra måndagen vid den här tiden var jag i Stockholm på blixtvisit och tog emot pris! Min bok ”Yrke: Influencer

Om att känna sig lite speciell

Reklamsamarbete med Foto: Jonas Forsberg   Som tjockis har jag ofta i mitt liv känt mig exkluderad. Och gör det fortfarande – speciellt när det