Det är nästan som att orkanvinden och ösregnet stannar upp lite när åskknallen dundrar fram. För att sedan ta ny fart när den har passerat. Vördnad eller skräck? 😉

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Det här med pengar

Alltså det här med pengar. Jag har alltid varit så van att inte ha pengar. Har aldrig haft ett speciellt välbetalt jobb eller tjänat massor

Angeliqa

Sedan jag förra veckan fick reda på att Angeliqa inte finns längre har jag befunnit mig som i ett vacuum. Det känns som att allt

Nyår

En nyårsafton i Eldsmark

2020. Välkommen du nya decennium! Två dagar in i det nya året och allt känns precis som vanligt. Konstigt va? Är det bara jag som

VLOG: 25 loppisar på 5 timmar

En onsdag i Norrland då man åker på loppisrunda i Gideå och klämmer in 25 loppisar på 5 timmar. Det går men det innebär en