Det är nästan som att orkanvinden och ösregnet stannar upp lite när åskknallen dundrar fram. För att sedan ta ny fart när den har passerat. Vördnad eller skräck? 😉

Det här med pengar
Alltså det här med pengar. Jag har alltid varit så van att inte ha pengar. Har aldrig haft ett speciellt välbetalt jobb eller tjänat massor


