Jag fick ett mail som gjorde hjärtat lite lättare och la en till röst på högen som säger att allt kommer ordna sig till slut. På ett eller annat sätt.

Jag är uppe tidigt idag igen, klev upp halv nio. Yey me!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

På en brygga

Efter att ha suttit i uterummet i Kvaved och skrivit och skrivit och skrivit på boken tills fingrarna blödde vaknade jag en morgon och kände

En tisdag i livet

Hej kompisar! Här kommer jag från en tisdag i livet och hälsar på. Jag har ganska många fräknar och rätt gula tänder. Eller så är

En smak av landet

Något av det bästa som finns med att hänga på landet är att man kan gå ut på gården och äta saker, rakt från mark

En liten bok

Ni som sett videon från igår vet ju redan det här. Ni som inte gjort det får här en rätt rejäl pangbom-nyhet. Jag ska ge