En dålig dag – tack Gud för tv:n

En dålig dag – tack Gud för tv:n

Jag är inte pigg idag. Känner mig helt uppschasad och utstressad trots att jag bara legat och sovit eller framför tv:n mest hela dagen. Jag borde hänga upp nya gardiner och ta fram lampor till fönstren eftersom C varit så duktig och tagit bort julen. Men jag orkar helt enkelt inte. Jag känner igen symptomen så väl och jag vill inte. Samma skit igen. Blä.

Tyra's show var helt ok. Lite Oprah Light sådär. Går väl att titta på om jag inte har något annat för mig men jag kommer inte ställa videon om man säger så. Snart ska jag spana in ”Project Runway” och ”Commander in Chief”. Härligt med lite nytt på tv.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Att jobba digitalt – mina bästa verktyg

Världen är konstig just nu. Jag har i stort sett slutat följa nyheterna för jag blir knäpp av alla enorma rubriker och hysterin som är

Övik

Mot Stockholm

Nu sitter jag på tåget igen tillbaka till Stockholm. Som alltid med blandade känslor men den här gången ändå med hopp om förändring. Jag har

Att stå i studio

Nån vecka eller två innan jul så ställde jag mig framför kameran i en studio för första gången på evigheter. Sist var förmodligen när jag

Vlogg: Stockholmsvecka!

En vecka av äventyr i Stockholm! * Lanseringsplanering * SPA & träning * Middag med Elin & Jackie * Intervju med Karin * AW på