Igår var en rätt så perfekt lördag. Jag kickade igång dagen med ett überjobbigt danspass i Sickla. Sedan strosade jag runt lite i nämnda köpkvarter, köpte en fin röd väckarklocka och ett nytt dammsugarmunstycke (för katthår) på Clas Ohlson. En klänning från Kapp Ahl kan ha hängt med också (den jag har på mig nedan) men den räknas nästan inte för det var 25% rabatt på den.

När det lackade mot kvällning mötte jag upp Jenny och Fredrik på Mälarpaviljongen där vi drack rosévin och blev lite sjösjuka. Sedan började magen knorra och då gick vi till Caliente och åt tapas. Där gjorde även Carin och Clabbe oss sällskap. Klyftpotatis med aioli måste ju vara en gåva från Gud.

All in all, en jämarns fin dag.

090502-03

090502-02

090502-01

090502-04

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vecka 47

Hallå måndag och välkommen ny vecka! Jag sitter på flygplatsen i Övik och väntar på att boarda. Flyget är sent. Men mer om det längre

Idag faller löven

Kära dagbok, Idag är det måndag och jag har haft en tokmysig helg! Det har varit så soligt och fint men ändå krispig luft, precis

Vad är affiliatelänkar och hur funkar de?

Inlägget innehåller annonslänkar Du har säkert sett dem fladdra förbi, främst på Instagram Stories och i blogginlägg, länkar som markeras som ”adlinks”, ”reklamlänkar” eller ”annonslänkar.⁠⁠”⁠⁠Men

Har jag inte lyckats?

När jag precis hade dragit igång mitt företag på heltid för snart 10 år sedan hängde jag mycket i Stockholms startupvärld. Lite oklart hur jag