Det känns helt vansinnigt att juni snart är slut. Idag går jag på semester fast jag tror att jag mentalt fortfarande är någonstans runt april. Jaja, jag kommer väl ikapp runt oktober igen.

Igår kom i alla fall sommaren på besök en liten sväng och vi gjorde vad alla soltörstande svenskar gör i ett sådant läge – vi parkerade i en park. Sagt och gjort. Några filtar, lite vin, en engångsgrill, vänner och saken var biff. När molnen och vinden blev lite för envisa styrde vi istället om kalaset hem till Jesper och Sara.

Lite så här såg kvällen ut.

Jag och Sara matchade färger och leenden.

Christian hade med sig sin snajsiga cykel.

Veronica och Micke kramades.

Mia var med.

Hanna kom med bullar.

Jessica och Christian var också med.

Hela glada gänget!

Så gick vi hem till Sara och Jesper som blivit flyttat ihop på Kungsholmen.

Mia och Christian följde med.

Vi drack rödvin och tittade på YouTubeklipp.

Jag och Christian provade gungan på innergården. Klart godkänd.

Och så hånglades det lite.

Mycket fin kväll.

2 svar

  1. Tack för att du satte ord på det. Jag sa till en väninna igår att jag är så glad för det här dåliga sommarvädret, det ser mer ut som busig vår och det är där jag är mentalt. Jag är inte färdig eller tillräckligt lycklig & välmående för att njuta sommar. Om det blir semester i år blir det i vinter, då hoppas jag ha kommit ikapp mig själv.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

November – mörker, firande och hockey?

Årets mörkaste tid har faktiskt inte känts lika mörk i år. Ganska tidigt, redan i oktober, kom den första snön, och sedan dess har vi

Lindö

Tjena vecka tjugoett!

God morgon och välkommen till en ny vecka här i bloggen! Jag är fulltankad på ny energi efter en helt fantastisk helg hos Nathalie ute

10K och fem timmar dagsljus

Glad måndag kära vänner! Klockan är halv ett och solen har knappt gått upp idag. Och jag har knappt varit ute, måste ge mig ut

Ärteråsens fäbodar

Minns du att jag för någon vecka sedan berättade om när jag i juni var till Dalarna på fotoworkshop med Rania? Nu tänkte jag visa