Ikväll har jag myst hemma hos Kim i Årsta, druckit te, ätit rostade mackor och sett Markus trilla i ”Stjärnor på Is”. Carolinas ben måste vara de längsta jag sett på länge. Mycket fin bustier hade hon på sig med, Pucci?

Just nu är jag frustrerad och lite irriterad. Män säger jag bara. Man får bara ont i magen av dem.

UPDATE: I'm good!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vloggvecka Dag 2: Hur fan gör man?!

Vloggveckans andra dag är här och det är ett jädra gnäll. Är det här med vloggvecka för mig eller kommer jag bara bli en stressboll?

Älgens Hus

En dagsutflykt till Älgens hus

Utanför Bjurholm i Västerbotten, ca 6 mil från Umeå, finns en magisk plats. Den heter Älgens Hus och är Sveriges och Europas första älgpark där

Vintern kom till Övik

Nu sitter jag på tåget hem medan vintern fladdrar förbi utanför fönstret. När vi kom ut imorse var det HELT kritvitt (igår var gräsmattorna brungröna),

Skottland – Blackness Castle

Jag har börjat titta OM på ”Outlander”. Jupp. Avsnitten tog slut och det var en hel vecka till nästa och så kan man ju inte