Jag har upptäckt Google Reader (tack Mia!). Haaalleluja. Visst, jag får inte helhetsbilden med layout och allting, men med tanke på att 90% av alla bloggar kör standardtemplates så gör det inget.

Dock har jag en uppmaning till bl.a. Veckorevyn, Blogg.se, Glamour och Metrobloggen – fixa så att man ser bilder i era RSS-flöden! Här försöker man bli Google-readare ända in i själen och så missar jag alla härliga bilder från Ebba, Jennie och Frida. Annoying.

Men oj så mycket tid jag fick över. Även fast jag numera läser många fler bloggar. Sparad tid är godistid. Eller nått.

Men vänta nu.. på alla bloggar från Veckorevyn utom Ebbas funkar bilder i RSS..hmm…

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Frost

Jag har känt mig lite off sedan jag kom hem till Stockholm igen. Låg på energi och driv. Stressad. Gud, jag känner att jag skriver

68. Moa DeBruin/Spiderchick

Moa DeBruin, mer känd som ”SpiderChick”, har bloggat i 11 år och blev nominerad till Årets Veteran vid första upplagan av Stora Influencerpriset. Hon beskriver sig själv som en humor- och familjeblogg och är faktiskt en av våra mest önskade p…

Höstfin i håret

Jag har klippt mig! Och även fast det bara var typ i maj jag klippte mig sist så känns det som en evighet. Och det