markus-061020.jpg

Är det lite fjortisvarning om man blir alldeles fnittrig när man ringer och röstar på Markus och han svarar ”Tack för din röst ikväll! *hårdrocksvrål*” i luren?! *hihi*

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Gullvik

En vinterdag på havet

Denna söndag! Vilken söndag! Vilken dag! Vilket liv! Ungefär så här euforisk kan man bli av en utflykt, en massa sol och en kaffetermos. Och

Surströmmingslördag

I lördags vankades det surströmmingskalas i Kvaved. Så jag tog på mig en kjol och en liten röd väska och åkte till mitt gamla hem

Näräventyr: Källarbackens saga

En av mina favoritsaker med sommaren är dessa ljuvliga näräventyr jag och min familj gör på semestern. Och nu när min systerson Vilmer börjar bli