
Är det lite fjortisvarning om man blir alldeles fnittrig när man ringer och röstar på Markus och han svarar ”Tack för din röst ikväll! *hårdrocksvrål*” i luren?! *hihi*

Är det lite fjortisvarning om man blir alldeles fnittrig när man ringer och röstar på Markus och han svarar ”Tack för din röst ikväll! *hårdrocksvrål*” i luren?! *hihi*

Nyhetsbrev. Det låter ju så dammigt 90-taligt. Och säljigt. Och spammigt. Samtidigt så älskar jag mail. Och de som gör nyhetsbrev bra älskar jag mest

Denna söndag! Vilken söndag! Vilken dag! Vilket liv! Ungefär så här euforisk kan man bli av en utflykt, en massa sol och en kaffetermos. Och

I lördags vankades det surströmmingskalas i Kvaved. Så jag tog på mig en kjol och en liten röd väska och åkte till mitt gamla hem

En av mina favoritsaker med sommaren är dessa ljuvliga näräventyr jag och min familj gör på semestern. Och nu när min systerson Vilmer börjar bli