För 6000 hade jag kunna köpa…

För 6000 hade jag kunna köpa…

* Tre par av dessa underbara Michael Kors skor
* Ett stycke underbar Dior Boston Bag.
* Två par Tom Ford brillor
* Två underbara vårklänningar från Marc Jacobs

Och en massa annat underbart. Dumma korkade antiförsäkringslindis.

Ett svar

  1. Ja jag vet också en del kul jag kunde skaffat för 6.000.
    Men sånt är inte livet just idag, att jag kan det.
    Fast kanske en annan dag, att både du och jag kan göra av med ännu mer än 6.000 – på vad vi vill. Det vet man ju aldrig:)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vecka 47 | Internetdagarna och SNÖ!

Den här veckan har jag föreläst lite, smidit lite silver och haft lite ångest. Lite upp och lite ner alltså, hela livets smörgåsbord! Förra måndagen

Årets första rabarberpaj – med en twist!

Finns det något som skriker ”nu är sommaren här” mer än att årets första skörd av rabarber?  (Förmodligen jättemånga saker men håll med nu bara

Munkudden

Utflykt till Munkudden

Aprilväder gör verkligen rätt för sitt rykte i år. Det växlar vilt mellan sol och vårvärme till snö och ett gäng minusgrader, slask och grått

Två nya kycklingar i hönshuset!

Nu tycker jag att det är dags för lite gladare toner här på bloggen! Det var väldigt mycket död där förra veckan så därför är