Höstförkylning, lyckopiller och infotek.

Höstförkylning, lyckopiller och infotek.

Inte nog med att jag inte kunnat träna för att jag har fortfarande har ont i axeln efter cykeltrillandet, nu börjar den härliga höstförkylningen smyga på mig med. Och jag som har bokat BodyJam ikväll! *argh* Icke, nu får fan lemmarna mina ge sig, nu ska jag bestämma!

Idag ska jag hämta ut mer lyckopiller på apoteket, så smidigt att man bara kan ringa in till vårdcentralen och sedan hux flux kan du hämta ut pillren på vilket apotek som helst! Teknikens under. Sedan ska jag prata med de snälla damerna på Infoteket och se om de kan hjälpa mig räkna ut vad en koordinator är, om det är något för mig och hur man blir det. Eventuella utbildningar kommer nu att vara väldigt riktade mot Stockholm, det är då något som är säkert. Jag hittade dock en eventkoordinator-utbildning i Landskrona. Fel håll!

Men först, frukost!

4 svar

  1. Bims > Ja, just sådana utbildningar brukar vara förlagda på mindre orter. Det finns liknande i Stockholm dock.

    Linda > Underbart praktiskt! Och det blir ju billigare med iom att man slipper betala för läkarbesöket!

    Sandilyn > Tack, du med! 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Varför ska du ha ett personligt varumärke?

Varför ska du ha ett personligt varumärke?

Vad är personligt varumärke för något? Vad består det av och varför ska man ha ett? Vill du jobba som influencer eller marknadsföra ditt företag

Releasefest för ”Yrke: Influencer”

Alla bilder tagna av Caroline Frankesjö. I torsdags hade jag världens bästa kalas – min bokrelease! Vi höll till på Scandic Klara (där jag faktiskt

En tallkrans på dörren

I lördags lyste solen över Eldsmark och termometern befann sig på behagliga sex grader. En alldeles perfekt dag för att ta tag i ett litet