
Jag är en vän av ordning. Och just nu är detta mitt vardagsrum. Behöver jag tillägga att jag inte trivs där.

Jag är en vän av ordning. Och just nu är detta mitt vardagsrum. Behöver jag tillägga att jag inte trivs där.

Det är fredag kväll och jag sitter ute på verandan och skriver detta. Har suttit här mest hela dagen medan regnet vräkt ner, hönsen virrat

Inlägget innehåller reklamlänkar till Bokus. Vilka hjältar de är, de här tre brudarna. Maria, Emma och Johanna som för ganska precis snart ett år sedan

Igår samlades glada centerpartister på Bruksgodset i Banafjäl för att peppa igång inför valspurten. Det är ju val den 11 september och nu börjar det

Förra veckan var jag med i PT-Fias podd ”Ofiltrerat”. Fia (Sofia Ståhl) är även med i MIN podd ”We Are Influencers” den här veckan men
3 svar
Så där såg det ut när jag byggde tv-bänk och bokhylla samtidigt. Det blir bättre! 🙂
(Nu är jag med blogg igen)
Komma å hjälpa? 🙂
Kul med bloggen! Fast jag kan inte kommentera, för jag har varken Blogger eller nått annat konto. 🙁
Nu kan du det, sweetie! 🙂