Me likey unplugged. Overall är jag dock besviken på låtvalen.

Felicia: Jag älskar den här låten, har härliga minnen till den och Felicia gör den minst lika bra som The Corrs själva.
♥♥♥♥

Erik: Riktigt jävla bra idag, även om jag, till skillnad från halva Sverige, aldrig har fallit för den här killen.
♥♥♥♥

Danny: Dåligt låtval, som juryn säger, håll dig till pop Danny!
♥♥

Markus: Me likey lots. Men rätt platt idag. Eller så är jag bara bortskämd med rysningar längs med ryggraden.
♥♥♥

Cissi: Innerligt, men hennes svengelska stör mig.
♥♥

Johan: Alltså, vad gör killen fortfarande i tävlingen?? Skicka hem pojkstackarn! NU!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Jag och Vilmer

Min helg i bilder

Det har varit helg igen och den här helgen kom jag ihåg att ta bilder på saker och tänkte visa era dem. Så här kommer

Vecka 27.

Snor som på den gamla goda bloggtiden Sandras koncept och tar en veckans. Veckans blomma: Pion. Kanske min favoritblomma of all time och nu blommar

Sista kvällen i Kvaved

Ganska precis ett år efter att jag landat i Kvaved ska jag alltså ta farväl. Eller ja, farväl är kanske lite dramatiskt, huset finns ju