Jag tog faktiskt det där ärevarvet. På riktigt.

Jag tog faktiskt det där ärevarvet. På riktigt.

Ett VG! VG people! *tar ett litet spontant ärevarv runt vardagsrummet*

Jag har inte fått ett VG på nio år! Det var iofs nio år sedan jag gick i skolan sist, men shit va skönt det är att kamma hem högsta betyg! Det betyder – för det första – att jag faktiskt fattade uppgiften, även fast jag kände mig gråtfärdig och helt bakom flötet. För det andra  så betyder det bara att jag är jävligt bra. Screw jantelagen, idag är jag stolt som en tupp!

6 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Om att skaffa barn. Själv.

Igår fyllde jag 38 år. Och nu har jag bestämt mig. Jag vill ha barn. Det här beslutet är något som är långt ifrån självklart

Mars och ljuset i tunneln (vår!)

Nu är det dags att sammanfatta ännu en månad som känns som att den inträffade för en mindre evighet sen – mars! Jag tänker varje

When you pay, you pay attention

Det här citatet har blivit min nya ledstjärna när det gäller att ta betalt för mina tjänster. ”When you pay, you pay attention”. Det är