Alltså, jag vet att jag är sist i hela vida världen med att garva arslet av mig till den här sidan, men det gör inget. Det är ju så roligt att jag kissar på mig. Jag har skrattat så jag gråter floder de senaste 10 minuterna. Syrran tittar konstigt på mig. Men det gör inget. För jag lever bombis en vecka längre tack vara den klada hesten.

4 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

RENOVERINGSVLOGG | Vardagsrummet är klart!

Vlogg: Vardagsrummet är klart!

ÄNTLIGEN är vardagsrummet klart! I den här vloggen får du följa med när vi gör en platsbyggd bokhylla (typ), jag får en ny soffa och

Vlog: En jävligt slirig helg i husbilen

Om ni följer mig på Insta stories (gör det!) så har ni sett att jag hängt i Sundsvall i helgen (eller någonstans i skogen utanför)