Det var lite svettigt, men nu har jag lagt vantarna på fyra ståplatsbiljetter till Robbie Williams extrainsatta konsert på Ullevi den 2:a juli i Göteborg. Mocke bra, mocke bra. Funderade på om jag skulle slänga in två till och sälja dem dyrt på Tradera sen, men hade inte hjärta för det. Eller inte mod.. 😉

Jag ska gå till min underbara doktor imorrn och prata med henne om hur det ligger till i mitt lilla huvud egentligen. Hon är bra, jag vill ta hem henne och ha henne i garderoben så jag kan ta fram henne närhelst jag behöver henne. Undra om hon vill bo i min garderob. Jag har mycket skor där.

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Morgondimma

Jag har inte haft så mycket inspiration att fota i sommar. Har drabbats av jämförelsesjukan och fastnat i perfektionshets. Vilket ju leder till ingenting. Det

Hur gick den där bloggutmaningen egentligen?

För ganska precis 1 månad och 2 dagar sedan deklarerade jag storstilat min comeback till bloggen och meddelade att jag minsann skulle blogga varenda dag