Yey! Äntligen ska jag få bli av med ursäkten till frisyr som pryder min skalp. Det blir Hair & Face i PUB-huset som får äran att kapa, ska bli intressant att se hur det blir. 14.45 slår jag mig ner och hoppas på det bästa.

Dan före dan – vi får en vit jul!!
Imorse när jag vaknade såg världen ut så här! Efter en vecka av regn och is och regn och slask och blötsnö så kom den



Ett svar
Åh, får man kanske se bildbevis sen? 🙂