Yey! Äntligen ska jag få bli av med ursäkten till frisyr som pryder min skalp. Det blir Hair & Face i PUB-huset som får äran att kapa, ska bli intressant att se hur det blir. 14.45 slår jag mig ner och hoppas på det bästa.

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Dan före dan – vi får en vit jul!!

Imorse när jag vaknade såg världen ut så här! Efter en vecka av regn och is och regn och slask och blötsnö så kom den

Månadsrecap: Maj 2023

Hej och välkommen till maj och äntligen fick jag ner dahliorna i jord! Jädrar vad det satt långt inne i år. Men till slut så!

Skogens guld

Nu börjar min favoritsäsong – hösten. Luften är krisp och hög, träden sprakar av färger och skogspromenaderna är en fröjd utan myggen. I söndags gav