Det fanns kräftor. Jag är rätt säker på att det fanns hattar. Jag VET att det fanns sprit. Gårdagens kräftskiva är lite luddig i mitt minne fortfarande, mycket tack vare de 4-5 Skåne Akvavit nubbar som rann ner i min strupe. Jag hade jättekul, fram till den oundvikliga stund då jag var tvungen att stoppa två fingrar i halsen för att bli av med demonerna. Efter marschmallow grillningen minns jag inte så mycket mer innan C väckte mig i gäststugan där jag hade tagit min tillflykt för en liten catnap. Tydligen så blev den rätt lång eftersom det inte var en käft kvar på festen när jag återkom till den. Men jag hann få ungefär 12 myggbett och jag hade inte märkt av ett av dem vilket tyder på en lyckad kväll! 🙂

Ni tror kanske nu att jag är tillbaka, men så kul ska vi inte ha det. Nu har de äntligen installerat Com Hem jacket i lägenheten men nu återstår tydligen aktivering och besiktning som kan ta ytterligare tre veckor. *STOR DJUP LJUDLIG SUCK*

Jag och Marie har stora planer som ni, mina makeup och modegalna blogvänner kommer bli väldigt nöjda över. Jag tänker dock inte avslöja något innan det är spikat och klart. Men det verkar som att mitt liv är på rätt väg igen.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Bildregn från Stora Influencerpriset

Här kommer äntligen bildbomben från Stora Influencerpriset i fredags! Vi hade tre fotografer på plats och jag fick bilderna levererade först igår kväll, så därför

Jag flyttar hem

Jag sitter på ännu ett tåg och ser Sverige susa förbi utanför fönstret. Vi passerade precis metropolen Floby. Jag är på väg till Göteborg för

Vloggvecka dag 4: Det gör mig vansinnig!

Vloggveckans fjärde dag spenderar jag hemma i Eldsmark med promenad i solen på skaren, livesändning med mina elever i Social Brand Lab och så försöker

Drygt åttio timmar i Stockholm

Förra veckan rände jag runt i Stockholm under sisådär åttio timmar. Jag var en riktigt bloggig person och sprang på event och möten och blev