Igår åkte jag till Gröna Lund. Så här vackert var det där.

Jag hade med mig Patrik. Vi åt langos som är någon sorts friterad degklump toppad med gräddfil, rödlök, vitlök och ost. Ja, ni hör ju. Hela kostcirkeln.

Den var dock inte helt lätt att äta. Så här såg min gaffel ut efter våldsätandet.

Sedan åkte vi berg- och dalbana och jag skrikskrattade mest hela tiden. Patrik tyckte att det lät som ett ångest-slash-orgasmskrik. Och så skrämde han upp mig hela tiden och pratade om lösa bultar. Inte helt nöjd med detta. Men väldigt nöjd med berg- och dalbanorna. Blev sedan tokhög på adrenalin.

Sedan gick vi och tittade på Linnea Henriksson som spelade på lilla scenen. Hon var ett energiknippe av rang vill jag lova. Och så drack vi öl och sjöng med lite.

Min favoritlåt var extranumret, ”Lyckligare nu”.

Sedan åkte vi färjan tillbaka till Slussen i solnedgången. Mycket fin kväll.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Göteborgssnö

Det snöar i Göteborg! Jag har precis kommit tillbaka efter en supermysig AW med ett gäng InoS-medlemmar och så efter det tog jag och Leia

Månadsrecap: Januari 2023

Hej och välkommen till ett nytt år! Här får du lite snö. Och lite till. Väldigt mycket av januari gick åt att gräva fram olika

I motljus och dimma

Foto: Katarina Wohlfart | Redigering: Linda Hörnfeldt ”ÄLGAR!! STANNA!!” Efter en lång dag av utflyktande vid Höga Kusten var vi runt 22 på kvällen i

Lash lift och hennabryn: hur gick det?

För ungefär två månader sedan, efter lanseringen av Social Brand Lab, så var jag ju hos min nya frisör Mari och fick en helmakeover av