Sist jag kollade så var det inte lördag idag (Räknas lillördag?). Ändå sitter jag med mitt tredje glas rödvin och för inte så länge sedan så skickade jag ett mess till C och bad honom köpa choklad på vägen hem från hockeyn. Jag kan tekniskt sett fortfarande skylla på kärringveckan, även om den är inne på sista skriket nu. Dååålig viktväktare. Jag orkar inte just nu. Jag mår skit som det är, utan att behöva plåga mig själv med matstrejk. tjock är jag väl inte? Eller? Beror väl på vem man jämför med. Självrespekten tillsammans med disciplinen känns rätt utflugen just nu. Jag vill ha godis bara. Punkt.

Tack Moppis för ett gossemysigt och roligt samtal tidigare! På fredag ska vi dricka vin å fnittra!

På lördag ska jag och C till Jessica och Hasse och äta middag och prata bröllop! Bröllop. Jag vill med! *avis*

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Att coacha en deltagare i årets Robinson

Hanna är en av deltagarna i årets Robinson! Och en av mina coachingklienter! Hanna mailade mig i oktober förra året på jakt efter en coach.