Lite idol å lite klänning

Lite idol å lite klänning

Jodå… liiiite avundsjuk på Zara från Övertorneå är jag allt. Markus får håret att ställa sig upp på armarna som sällan förr…

En liten fråga med.. Sannas klänning! Var har hon fått tag på den?? Me likey! Me wantey lots! Och tro fan hon har på sig ”mina” V&R skor! *snyft* Crapelicrap. Nu ångrar jag bittert att jag lämnade tillbaka dem..

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Årets första julbord

Jag älskar julbord. Så gissa om jag blev lycklig när jag blev medbjuden av Diadonna på årets första julbord anordnat av Lidl förra torsdagen. Vilken

Mot Stockholm!

Det är tisdag och jag sitter på ett tåg mot huvudstaden. Jag hade noggrant bokat en specifik plats, första klass i tyst avdelning, längst bak

Skogens guld

Nu börjar min favoritsäsong – hösten. Luften är krisp och hög, träden sprakar av färger och skogspromenaderna är en fröjd utan myggen. I söndags gav

Clubhouse: vad, varför och hur?

Det är frågan på allas läppar just nu – vad är Clubhouse? Det nya sociala mediet har tagit Sverige med storm de senaste veckorna och