Lyxfällan på trean. Ett hårt uppvaknande.. Tyvärr har jag då inga motorcyklar eller pälsar att sälja.. Skulle behövt ha det dock.. 🙁

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

En hemma-midsommar

Jag har på senare år landat i åsikten att midsommar är min bästa högtid. Med jul på en trygg andraplats. Hur kom jag fram till

OOTD: Hötorget

Tröja – Ellos / Kjol – Lindex / Skor – Adidas / Väska – Ulrika / Ring – Efva Attling Glad fredag kära vänner! Det

En dag i och vid forsarna

Det är fredag kväll och jag sitter ute på verandan och skriver detta. Har suttit här mest hela dagen medan regnet vräkt ner, hönsen virrat